معرفی سریال بی گناه

سریال بی‌گناه به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های سال ۱۴۰۱، به شبکه‌های تلویزیونی و خانگی راه یافت. فصل‌بندی جذاب و نگارش فیلم‌نامه‌ای قوی، باعث شد که این سریال پس از عرضه، محبوبیت چشمگیری به دست آورد. “بی‌گناه” پس از گذشت مدتی از سریال “هم‌گناه” ساخته شده است و بسیاری از افراد فهمیده‌اند که این سریال به عنوان ادامه‌ای بر “هم‌گناه” ارائه شده است. سریال “هم‌گناه” نیز توسط برادران “کیایی” تولید و از طریق شبکه تلویزیونی به مخاطبان ارائه شده است.

از هنرمندانی که در این سریال نقش آفرینی کرده اند می توان به شبنم مقدمی، محسن کیایی، مسعود رایگان و… اشاره کرد.

داستان سریال بی گناه

در سریال “بی گناه”، داستان بهمن، یک فرد که حدود یک چهارچوب زمانی ۲۵ سال پیش به دلیل وقایعی مجبور به ترک کشور شده است، روایت می‌شود. عشق به یک دختر و آرزوی کشف حقایقی که به فرار بهمن از ایران منجر شده، او را به بازگشت به وطن تشویق می‌کند. همچنین، داستان شخصیت دیگری به نام “رشید فرشباف”، یک استاد معروف در زمینه طراحی فرش، به تصویر کشیده می‌شود. خانواده فرشباف در گذشته ارتباطی با بهمن داشته‌اند.

هنگامی که بهمن مردانی به ایران بازمی‌گردد، اتفاقات جدیدی برای خانواده فرشباف رخ می‌دهد که داستان سریال را بسیار پیچیده و هیجان‌انگیز می‌سازد. داستان این سریال در دهه شصت جریان دارد و تلاش دارد تا حوادث و روحیه جوانان این دهه را به تصویر بکشد و در مخاطبان احساس نوستالژی وار دوران گذشته ایجاد کند.

4.9/5 - (19 امتیاز)