معرفی فیلم مرد خاکستری

فیلم “The Gray Man” یا “مرد خاکستری” که توسط برادران روسو ساخته شده است و با بازیگران اصلی کریس ایوانز و رایان گاسلینگ، اخیراً در پلتفرم نتفلیکس نمایش محدودی داشته است، اما توانسته امتیازات بالایی دریافت نکند و کاربران امتیاز متوسطی به این فیلم داده‌اند. اگر علاقمند هستید تا بیشتر درباره این فیلم بدانید، همراه با ما باشید.

فیلم “The Gray Man” یا “مرد خاکستری” از جدیدترین آثار ژانر اکشن و مهیج پلتفرم نمایش آنلاین Netflix است. این فیلم توسط نام‌های بزرگ و با استعدادی مثل آنتونی روسو و جو روسو به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده ساخته شده است. آنتونی و جو روسو در گذشته با کارهای برجسته‌ای مانند “Captain America: Civil War”، “Avengers: Infinity War” و “Avengers: Endgame” شناخته می‌شوند.

خلاصه داستان مرد خاکستری

شخصی به نام کورت جنتری که با نام مستعار سیرا سیکس شناخته می‌شود، یکی از ماموران سابق سیا بوده است و در گذشته به عنوان برترین قاتل حرفه‌ای شناخته می‌شد. او پس از فرار از زندان، توسط یکی از مربی‌های سابق خود استخدام می‌شود و این بار می‌بایست از دست سازمان فرار کند. او باید این کار را انجام دهد زیرا یکی از بهترین عامل‌های سیا با نام لیوید هانسن به دنبال اوست و هیچ چیزی نمی‌تواند او را در مسیر دستگیری کورت جنتری متوقف سازد.

اکران فیلم The Gray Man

مرد خاکستری در تاریخ 24 تیر 1401 (15 جولای 2022) در برخی از سینماهای خاص و منتخب به صورت محدود به نمایش درآمد. برنامه‌ریزی‌های این فیلم نیز مشخص کرد که در تاریخ 31 تیر 1401 (22 جولای 2022) در سرویس استریم نتفلیکس قرار دارد. تا این لحظه، فیلم مرد خاکستری توانسته امتیاز 49 از بین 36 بررسی که در وب‌سایت متاکریتیک انجام شده، کسب کند.

فیلمنامه “The Grayman” توسط استیفن مک فیلی، جو روسو و کریستوفر مارکس نگارش شده و نکته‌ی جالب توجه در مورد این فیلم‌نامه این است که اقتباس از رمانی با همین نام اثر مارک گرینی است که در سال 2009 منتشر شده است.

فیلم مرد خاکستری بازخوردهای فراوانی در بین صاحب‌نظران حوزه سینما داشته است و بسیاری از این بزرگان، فیلم را در دسته متوسط تا رو به بالا دسته‌بندی کرده‌اند. نقادان دیگر هم اعتقاد دارند که هنرنمایی بازیگران بسیار جذاب و فوق‌العاده بوده است، اما در مقابل، فیلمنامه و داستان فیلم انتقاداتی را به خود جلب کرده‌اند و برچسب کلیشه‌ای و معمولی را به آن زده‌اند.

4.8/5 - (16 امتیاز)