سریال کره ای Lovely Runner

سریال Lovely Runner محصول سال ۲۰۲۴ است که به کارگردانی یون جونگ-هو و کیم ته-یوب ساخته شده و بازیگرانی همچون کیم هه-یون و بیون وو-سوک در آن به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این سریال حول محور ایم سول، یک طرفدار پرشور ستاره کی پاپ، ریو سون-جه، می چرخد که پس از مرگ ناگهانی او به گذشته سفر می کند تا سرنوشت تلخ او را تغییر دهد. این سریال بر اساس رمان وب “The Best of Tomorrow” اثر کیم بانگ ساخته شده و در ژانرهای موسیقی، کمدی، رمانتیک و فانتزی طبقه بندی می شود. “Lovely Runner” در ۱۶ قسمت از شبکه tvN و پلتفرم های TVING و Viki پخش شده است . تماشای سریال حشاشین را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

داستان سریال Lovely Runner

سریال کره‌ای “Lovely Runner” داستان ایم سول (با بازی کیم هه-یون) را روایت می‌کند که پس از شنیدن خبر مرگ ناگهانی ستاره محبوبش، ریو سون جائه (با بازی بیون وو-سوک)، به شدت دل‌شکسته می‌شود. او به طور معجزه‌آسایی به سال ۲۰۰۸ و زمانی که سون جائه تنها ۱۹ سال داشت بازمی‌گردد. ایم سول تصمیم می‌گیرد با استفاده از این فرصت، سرنوشت تلخ سون جائه را تغییر دهد و شاید در این مسیر عشق را نیز پیدا کند. این سریال بر اساس رمان وب “The Best of Tomorrow” نوشته کیم بانگ ساخته شده و در ژانرهای فانتزی، رمانتیک و کمدی طبقه‌بندی می‌شود .

نقد و بررسی سریال Lovely Runner

سریال دونده دوست داشتنی تا کنون نظرات بسیار مثبتی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرده است. این سریال با ترکیب جذاب سفر در زمان، رمانس و کمدی، توانسته مخاطبان را مجذوب خود کند. نقدها اشاره می کنند که بازیگران اصلی، بیون وو-سوک و کیم هه-یون، با شیمی فوق العاده ای که بینشان برقرار است، به خوبی نقش های خود را ایفا می کنند و عمق عاطفی شخصیت هایشان را به تصویر می کشند. از نقاط قوت سریال، اجرای هنری بازیگران، طنز دلنشین، و روایت متغیر بین زمان هاست که توانسته تماشاگران را درگیر نگه دارد. همچنین، بسیاری از نقدها به کارگردانی و استفاده از کلیشه های محبوب درام های کره ای اشاره کرده اند که به خوبی در این سریال به کار گرفته شده اند .

بازیگران سریال دونده دوست‌داشتنی

سریال دونده دوست داشتنی بازیگران مطرحی همچون بیون وو-سوک و کیم هه-یون را در نقش های اصلی دارد. بیون وو-سوک نقش ریو سون-جائه، یک ستاره ی کی پاپ که پس از مرگ ناگهانی اش به دوران جوانی اش بازمی گردد، بازی می کند. کیم هه-یون در نقش ایم سول، طرفدار پر و پا قرص سون-جائه که به گذشته سفر می کند تا سرنوشت او را تغییر دهد، ظاهر می شود. از دیگر بازیگران می توان به سونگ گون-هی در نقش کیم ته-سونگ، لی سونگ-هیوب در نقش بک این-هیوک، و جونگ یانگ-جو در نقش پارک بوک-سون، مادر ایم سول، اشاره کرد. همچنین بازیگرانی همچون سونگ بیونگ-سوک، سونگ جی-هو و سئو هه-وون در نقش های مکمل حضور دارند .

زمان پخش سریال دونده دوست‌داشتنی

در پاسخ به اینکه دونده دوست داشتنی چه روزهایی پخش میشود باید گفت سریال Lovely Runner از 8 آوریل 2024 روز های دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:50 از شبکه TV.N پخش شد.سریال دونده دوست داشتنی برای استریم در تیوینگ د ر کره جنوبی و ویکی و ویو در مناطق خاص و انتخاب شده در دسترس است.

Rate this series