جزئیات سریال فلز درهم تنیده Twisted Metal

تاریخ پخش قسمت اول: 27 ژوئیه 2023 (آمریکا)”
“بر اساس: Twisted Metal؛ اثری از Sony Interactive Entertainment”
“عکاسی: جیمز مک‌میلان”
“توسعه دهندگان: رت ریس؛ پل ورنیک؛ مایکل جاناتان اسمیت”
“ژانر: اکشن کمدی؛ پسا‌آپوکالیپتیک”
“شبکه پخش اصلی: پیکاک”

موضوع سریال فلز درهم تنیده Twisted Metal

“Twisted Metal” یک سریال تلویزیونی اکشن کمدی آمریکایی است که توسط رت ریس، پل ورنیک و مایکل جاناتان اسمیت توسعه یافته است. این سریال بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی جنگ وسایل نقلیه با نام یکسانی که توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده، ساخته شده است. اعضای تیم اصلی بازیگری این سریال شامل آنتونی مکی، استفانی بیاتریز، جو سینوآ، ویل آرنت و توماس هیدن چرچ می‌شوند. در یک دنیای پسا‌آپوکالیپتیک ویران، جان دو، یک پیک‌پولی حرف‌زن با فراموشی، ماموریتی دارد تا دنیای بی‌جان را طی کند و یک بسته‌ی رمزآمیز را تحویل دهد. او در مواجهه با یک فرصتی که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد، باید با مارودرهای بی‌رحمی که با وسایل نقلیه‌ای مرگبار و ویران‌کننده می‌آیند، روبرو شود تا فرصتی برای آینده‌ای بهتر ایجاد کند.

پخش این سریال توسط شرکت Sony Pictures Television و PlayStation Productions در ماه مه ۲۰۱۹ آغاز شد و در فوریه ۲۰۲۲، شبکه پیکاک تصمیم به سفارش یک فصل کامل از این سریال گرفت. این سریال از مه تا اوت ۲۰۲۲ در نیواورلئانز تصویربرداری شد و تمامی ۱۰ قسمت آن در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۳، روی شبکه پیکاک منتشر شد.

تهیه‌کنندگان و بازیگران سریال فلز درهم تنیده Twisted Metal

آنتونی مکی در نقش جان دو
استفانی بیاتریز در نقش کوایت
جو سینوآ در نقش Sweet Tooth
ویل آرنت در نقش صدای Sweet Tooth
توماس هیدن چرچ در نقش مامور اسـتون
بازیگران دورهمی
نوی کمپبل در نقش ریون
ریچارد کابرال در نقش لائود
جرد بنکنز در نقش مامور شپرد
مایک میچل در نقش استو
تاج وانز در نقش مایک
جیمی نیومن در نقش میراندا واتس
دیانی رودریگز در نقش امبر رز
آنجل جیوفریا در نقش تینکر
چل راموس در نقش جیمی رابرتز
مایکل کارولو در نقش کارل رابرتز
بازیگر مهمان
لو بیتی جونیور در نقش تامی
پِگ اوکیف در نقش مرد عصبانی
کلو فینمن در نقش بلافا
کریک ویلسون در نقش آقای اسلم
جیسون مانتزوکاس در نقش پریچر

نقد و بررسی سریال فلز درهم تنیده Twisted Metal

در تجمع نظرات سایت بررسی‌کننده Rotten Tomatoes، سریال Twisted Metal دارای درصد تأیید ۷۰ درصد بر اساس ۴۷ بررسی است، با میانگین امتیاز ۵.۹ از ۱۰. نتیجه کلی عموم وب‌سایت این‌گونه می‌خواند: “یک شور و هیجان خنده‌دار از خشونت آشکار و کارتونی، Twisted Metal گاهی سختی دارد تا محتوای مبنا را تکمیل کند، اما در نهایت یک اقتباس با عمقی جالب ارائه می‌دهد.” Metacritic نیز بر اساس ۲۰ بررسی میانگین امتیاز ۵۳ از ۱۰۰ را محاسبه کرده است که به معنای “نقدهای مختلط یا متوسط” است.

دانیل فینبرگ از The Hollywood Reporter در بررسی مثبتی از فصل اول سریال گفته است: “عجیب است که هر سریالی یک فصل را صرف افشای دنیای خود کند تنها برای تنظیم یک فصل دوم به‌نظر می‌رسد که کمتر گسترده (اگر چه گرانتر) باشد، اما طرفداران احتمالاً خوشحال خواهند بود. به طور کلی، Twisted Metal سریع و سرگرم‌کننده است و مطمئناً برای هیچ جایزه امی برنده نخواهد شد، حتی ۲۴. و این هم خوب است!”
آلیسون هرمن از Variety نقد منفی‌ای داشته است: “داستان Twisted Metal نازک و پر از تاپ‌هاست؛ باز هم از بی‌داستانی به دست آمده است. صنعت بهتر است قبل از موج جدید تلویزیون بازی‌ها شروع به پرسیدن کند که آیا این تلاش ارزش آن بوده است یا خیر.”

دانیل کورلند از Bloody Disgusting به سریال امتیاز دو و نیم از پنج داده است. او نوشته است: “Twisted Metal سرگرمی احمقانه‌ای است که بزرگ، گسترده و به‌صراحت خونین است. این به هیچ عنوان به سطح The Last of Us یا حتی Blood Drive از SyFy نمی‌رسد، اما این یک فرار از کمپ است که از مخاطبانش خیلی چیزی نمی‌خواهد.”

برای بررسی سریال های بیشتر می توانید به صفحه سریال خارجی مراجعه کنید.

Rate this series