سریال گرگ Wolf

سریال گرگ یک مینی‌سری تلویزیونی بریتانیایی سال 2023 است که برای شبکه یک بی‌بی‌سی، بی‌بی‌سی ویلز و بی‌بی‌سی آی‌پلیر تولید شده است.

بازیگران سریال گرگ Wolf

یوکولی روچ در نقش جک کافری
آیوان ریون در نقش مولینا
ساچا دهوان در نقش هانی
شیان ریس-ویلیامز در نقش کارآگاه ای مایا لینکلن
جولیت استیونسون در نقش ماتیلدا آنکر-فررز
اوین تیل در نقش اولیور آنکر-فررز
آنس الوی در نقش لوسیا آنکر-فررز
امیلی آدارا در نقش سوفی
زیدیاه کمپل-دیویس در نقش امیلی

کارآگاه دیک کافری به شدت به همسایه‌ای که باور دارد در دهه‌ی ۱۹۹۰ برادر ۱۰ ساله‌اش را به قتل رسانده است، مشکوک می‌شود. در همین حال، در منطقهٔ مونموث‌شر، یک خانواده‌ی ثروتمند و منزوی به قربانی تبدیل می‌شوند؛ در تله‌ی گیر افتاده و ترس‌زده شده‌اند و مورد بازی‌های بی‌رحمانه‌ای قرار گرفته‌اند.

 

تولید سریال گرگ Wolf

این سری بر اساس رمان‌های جک کافری نوشتهٔ مو هایدر استوار است. این مجموعه توسط مگان گالاگر نوشته و تطبیق داده شد و توسط شرکت Hartswood Films و استودیوهای APC تولید گردید. تولید از طریق Creative Wales و BBC Wales تامین مالی شدکریستوفر نیهولم سه قسمت اول را کارگردانی کرد و لی هیون جونز سه قسمت آخر را کارگردانی نمود. تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه الین کامرون برای شرکت Hartswood Films، لوران بوآسل برای استودیوهای APC و بن اروین برای شبکهٔ BBC بودند.

فیلم‌برداری سریال گرگ Wolf

فیلم‌برداری در مارس 2022در شهرستان مونموثشر و کاردیف آغاز شد.تصاویر نخستین نگاه به سری از فوریه 2023 منتشر شدند. صحنه‌های رقص ریو باز در کلیسای نیث ضبط شدند. مکان‌های دیگر فیلم‌برداری شامل پنارث، پونت‌کلون و کلیسای یونی پرای در بریجند بودند.

برای دیدن جزئیات و بررسی سریال های بیشتر می توانید صفحه سریال های خارجی را دنبال کنید.

 

4.1/5 - (16 امتیاز)