معرفی سریال Planet Earth II

سریال “Planet Earth II” یک مستند طبیعت محصول شبکه بی‌بی‌سی (BBC) است که در 6 قسمت تهیه و پخش شده است. این مستند محصول سال 2016 می‌باشد و ادامه‌ای برای سری قبلی خود به نام “Planet Earth” می‌باشد. “Planet Earth II” به تصویر کشیدن زندگی و حیات وحش در مناطق مختلف جهان می‌پردازد و تصاویر فوق‌العاده‌ای از طبیعت و جانوران وحشی در طولانی‌ترین سری مستند طبیعت تاریخ دارد.

خلاصه داستان سریال Planet Earth 2

این سریال مستند “Planet Earth II” در سال 2016 به نمایش درآمد و به صورت مستقل قسمت‌هایی را نشان می‌دهد که هر قسمت به یک منطقه جغرافیایی خاص از جهان اختصاص دارد. این مناطق شامل کوهستان‌ها، جنگل‌ها، بیابان‌ها، جزایر و شهرها هستند. در هر قسمت، زندگی و رفتار حیوانات وحشی از جمله پنگوئن‌ها، گرگ‌ها، شیرها، قایق‌سواری‌ها و بسیاری از گونه‌های دیگر، با تمرکز بر تلاش‌های آنها برای بقا و تکامل، به تصویر کشیده می‌شود.

جوایز سریال Planet Earth II

این سریال مستند به عنوان یکی از برترین مستندهای طبیعت تولید شده، مورد تحسین جهانی قرار گرفت و با انتشارش به عنوان یکی از برترین مستندهای تلویزیونی تاریخ شناخته می‌شود. از ستارگان این مستند می توان به چاد استاهلسکی و دیوید اتنبرو اشاره کرد. Planet Earth II مجموعه‌ای از جوایز معتبر را نیز به خود اختصاص داده است که می‌توان به جایزه برترین مستند طبیعت در جشنواره امی و جایزه پرایم‌تایم اشاره کرد.

با تماشای این مستند، شما به دنیای هیجان‌انگیز و زیبای طبیعت و حیات وحش خواهید پرداخت و تجربه‌ای منحصربفرد از زیبایی‌ها و چالش‌های زندگی در محیط‌های مختلف را خواهید داشت.

4.5/5 - (19 امتیاز)