داستان گشت ارشاد 3

داستان این فیلم درباره دو نفر به نام‌های حسن و عطا است که پس از سال‌ها اقامت در خارج، به ایران بازمی‌گردند. آن‌ها به دلیل مشکلات مالی مجبور می‌شوند به نوازندگی در خیابان‌ها روی آورند. به مرور زمان، سودای خوانندگی آن‌ها را فرا گرفته و از این‌کار دست نمی‌کشند. تصمیم می‌گیرند آلبوم موسیقی خود را منتشر کنند.

با این حال، به دلیل مشکلات مالی و فشارهایی که بر آن‌ها است، تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان بروند. این زمین دار بزرگ توسط بازیگر بهنام بانی نقش‌آفرینی می‌شود. او را می‌دزدند، اما پس از مدتی با او دوست می‌شوند و از او حمایت می‌گیرند. این زمین دار بزرگ تصمیم می‌گیرد تمام هزینه‌های تولید آلبوم موسیقی آن‌ها را تقبل کند. اما در طول این مسیر، اتفاقات عجیبی ناگهان رخ می‌دهد که هر سه آن‌ها را دچار دردسرهای بزرگی می‌کند…

نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3

گشت ارشاد 3 به ویژگی‌ها و نقدهای مثبتی مجهز است که یکی از آن‌ها بازی امیر جعفری است. او به شکلی زیبا و حرفه‌ای نقش انسان دل‌باز را بازی کرده است. با این حال، لازم است بدانید که گشت ارشاد 3 یک فیلم کمدی و موزیکال است و بر اساس زندگی یک خواننده مرموز ساخته شده است.

بیانیه‌های منتشر شده از این فیلم، به ظاهر در سطح پایینی قرار دارند؛ اما بازیگران این فیلم، به خوبی توانسته‌اند نقش‌های خود را با استعداد بازی کنند و با نقد و بررسی گشت ارشاد 3 متوجه می‌شوید که بازیگران این فیلم تا جایی که توان دارند، به بهترین شکل در فضاسازی کارگردان همکاری می‌کنند.

بازیگران فیلم گشت ارشاد 3

پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، امیر جعفری، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی

4.1/5 - (37 امتیاز)