داستان فیلم کسی که می شناختم

در خلاصه‌ی داستان فیلم “کسی که می‌شناختم” سال 2023، داستان این فیلم سینمایی حول محور شخصی به نام الی می‌چرخد، فردی که به مسائل اعتیادی مبتلا است. او در یک سفر به زادگاهش با پارتنر سابق خود، شان، خاطرات گذشته‌اش را مرور می‌کند و شروع به شک به تغییراتی که در شخصیت و زندگی‌اش ایجاد شده است، می‌کند. اما وقتی او با کسی به نام کسیدی روبرو می‌شود، معما و پیچیدگی‌ها به شدت افزایش می‌یابد؛ زیرا این شخص، الی را به خاطر شخصیتی که قبلاً بوده، باورهای جدیدی می‌ندازد.

فیلم “Somebody I Used to Know” در سال 2023 به عنوان یک اثر آمریکایی جدید توسط Amazon Prime Video منتشر شد. این فیلم، کارگردانی دیو فرانکو (Dave Franco) و فیلم‌نامه‌نویسی توسط دیو فرانکو به همراه همکاری همسرش آلیسون بری (Alison Brie) را به تصویر کشیده است. مارتی بوون (Marty Bowen) با همکاری بن استیلمن (Ben Stillman) و ویک گادفری (Wyck Godfrey) تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده داشته‌اند.

این فیلم در ژانر کمدی و رمانس قرار دارد و مدت زمان آن حدود 100 دقیقه است. بازیگران معروفی مانند آلیسون بری و جی الیس (Jay Ellis) نقش‌های اصلی را در این فیلم ایفا کرده‌اند.

فیلم “Somebody I Used to Know” در تاریخ 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401) توسط Amazon Prime Video به روی پرده سینماها رفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فیلم جذاب، همراه ما بمانید.

بازیگران فیلم کسی که می شناختم

در ماه آگوست 2021 اعلام شد که آلیسون بری، جی الیس و کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) به عنوان بازیگران اصلی برای فیلم “کسی می‌شناختم” انتخاب شده‌اند و دیو فرانکو، نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. در ماه سپتامبر 2021، جولی هاگرتی (Julie Hagerty)، هیلی جوئل اوسمنت (Haley Joel Osment)، امی سداریس (Amy Sedaris)، دنی پودی (Danny Pudi)، زوئی چائو (Zoe Chao)، ایوان جونیگ‌کیت (Evan Jonigkeit)، اولگا مردیز (Olga Merediz) و تد رونی (Ted Rooney) به این تیم بازیگری پیوستند. فرانکو تایید کرد که این فیلم الهام گرفته شده از فیلم‌های کمدی و رمانس دهه‌های ۸۰ و ۹۰ است. فیلمبرداری از این فیلم در ماه سپتامبر 2021 در اطراف پورتلند آغاز شد.

4.7/5 - (17 امتیاز)