داستان فیلم پشت سر گذاشتن (Moving on )

“کلر و اولین” داستان دو دوست سابق هستند که پس از شرکت در مراسم خاکسپاری یکی از دوستان مشترک خود، دوباره با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند نقشه‌ای برای انتقام از همسر دوست مرحومشان بکشند و…

پس از شرکت در مراسم تشییع دوست مشترک خود، کلر و اولین که دوستان سابق بودند، دوباره با هم تماس برقرار می‌کنند. احساسات غمگین و تلخی که در طول مراسم به وجود آمده بود، آن‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند. اما در عین حال، خاطراتی از گذشته نیز آن‌ها را همزمان با احساساتی از تردید و شک مواجه می‌کند.

با گذشت زمان، کلر و اولین به تصمیم می‌رسند که باید از این فرصت برای رسیدن به انتقام از همسر دوست مرحومشان، که به نظرشان باعث مرگ دوستشان شده بود، استفاده کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند نقشه‌ای حساب‌شده و دقیق برای اجرای انتقام خود را طراحی کنند. این نقشه، مملو از هیجان و ریسک‌های بسیاری است که هم زندگی آن‌ها را در خطر می‌اندازد و هم ارتباط دوستانه‌شان را.

پیچیدگی‌ها و رازهایی که این نقشه با خود به همراه دارد، آن‌ها را به اندازه‌ی کافی مشغول نگه می‌دارد. اما پرسش‌ها و تردیدهایی که همیشه در ذهن آن‌ها وجود دارد، نشان‌دهنده این است که آیا انتقام می‌تواند درستی احساساتشان را جبران کند یا به دنبال آن، زندگی‌شان به راهی متفاوت هدایت خواهد شد. به هر حال، آن‌ها به سمت آینده‌ای پر از ابهام و پیچیدگی‌ها پیش می‌روند، زیرا این انتقام، جریان اتفاقات را به کلی تغییر خواهد داد.

درباره فیلم پشت سر گذاشتن(Moving on)

فیلم “پشت سر گذاشتن” یک فیلم کمدی ساخته‌شده در آمریکا در سال ۲۰۲۲ است که به نویسندگی و کارگردانی “پال وایتز” ساخته شده است. این فیلم با بازیگرانی همچون “جین فوندا”، “لی‌لی تاملین”، “مالکوم مک‌داول”، “ریچارد راوندتری”، “سارا برنز”، “مارسل ناهاپتیان”، “امبر چاردا رابینسون” و “واچیک مانگاساریان” به تصویر کشیده شده است.

برای بررسی و دریافت اطلاعات فیلم های بیشتر به سایت Cabinmovie مراجعه کنید.

 

4.2/5 - (38 امتیاز)