معرفی فیلم ماموریت غیر ممکن سقوط

فیلم ماموریت غیرممکن سقوط یکی از اثرهای جدیدی است که در سال 2023 به روی پرده سینماها رفت. در این مقاله، قصد داریم به معرفی این فیلم سینمایی بپردازیم.

سری فیلم‌های ماموریت: غیرممکن (Mission: Impossible) از جمله تولیدات معروف صنعت سینمای آمریکا است که از سال 1996 تاکنون هفت قسمت از آن ساخته و منتشر شده است. این مجموعه در واقع نسخه سینمایی و تجدیدنظری از یک سریال تلویزیونی با همین نام است که بر اساس آن، بروس گلر (Bruce Geller) به کارگردانی و تولید آن مشغول بوده و در جهان طرفداران بسیاری دارد.

فیلم Mission Impossible 7 یک فیلم اکشن و جاسوسی است که تحت عنوان کامل Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. این فیلم، هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت: غیرممکن و سومین فیلم این مجموعه به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) محسوب می‌شود. در این اثر، ستاره فیلم ماموریت: غیرممکن، تام کروز، به همراه بازیگران جدید و قدیمی، به تصویر کشیده شده‌اند.

خلاصه داستان فیلم ماموریت غیر ممکن 7

در فیلم “مأموریت: غیرممکن 7″، با ایتن هانت و تیم IMF همراه می‌شویم که در تعقیب یک اسلحه مرگبار هستند. این اسلحه اگر به دست فرد نادرستی بیافتد، می‌تواند فاجعه‌ای بزرگ به وجود آورد و حالا با تهدید حیات بشریت، رقابت خطرناکی آغاز می‌شود. ایتن نیز در مقابل یک دشمن مرموز و قدرتمند قرار دارد و مجبور است در این مأموریت باور کند که هیچ‌چیزی مهم‌تر از نتیجه‌ی این مأموریت نیست، حتی زندگی عزیزانش!

تاریخ اکران ماموریت غیر ممکن 7

زمان اکران فیلم ماموریت: غیرممکن 7 بارها و بارها تغییر کرد. ابتدا کمپانی پارامونت قرار داشت این فیلم را در تاریخ 14 جولای منتشر کند، اما در آوریل 2023 اعلام کرد که اکران آن دو روز زودتر، یعنی در تاریخ 12 جولای 2023 (21 تیر 1402) خواهد بود. این تغییر در زمان اکران باعث خوشحالی طرفداران این فرنچایز شد و فیلم ماموریت: غیرممکن 7 توسط کمپانی پارامونت پیکچرز در سینماهای آمریکا اکران شد.

از قبل اعلام شده بود که فیلم ماموریت: غیرممکن 7 در تاریخ 23 جولای 2021 منتشر خواهد شد. همچنین تاریخ‌های 19 نوامبر 2021 و 27 می 2022 نیز به عنوان دیگر گزینه‌ها برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود. اما به دلیل عوامل مختلفی از جمله شیوع ویروس کرونا و اکران فیلم‌های دیگر مانند تاپ گان: ماوریک، اکران فیلم ماموریت: غیرممکن 7 بارها و بارها به تعویق افتاد.

این فیلم دارای قسمت دومی نیز می‌باشد که به عنوان ماموریت: غیرممکن 8 شناخته می‌شود و به عنوان آخرین اثر از این سری فیلم‌ها در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 تیر 1403) منتشر خواهد شد. فیلم ماموریت: غیرممکن 7 با بودجه‌ای بالغ بر 280 میلیون دلار ساخته شده و متفاوت از فیلم‌های پیشین این سری، توسط کمپانی پارامونت پیکچرز منتشر شد. در سه روز ابتدایی اکران، فروش فیلم ماموریت: غیرممکن 7 به میزان 63.6 میلیون دلار بوده که این رقم به عنوان یک موفقیت قابل توجه در دوره اولیه اکران محسوب می‌شود.

5/5 - (24 امتیاز)