معرفی فیلم عملیات فورچن نیرنگ جنگ

فیلم عملیات فورچن نیرنگ جنگ یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشن محسوب می‌شود که به صورت جهانی اکران شده است. فیلم‌های اکشن جزء محبوب‌ترین انواع فیلم‌ها در سراسر جهان هستند، به خصوص زمانی که با حضور بازیگران بزرگ اجرا می‌شوند. برخی از بازیگران و حتی کارگردانان به ساخت فیلم‌های اکشن معروف و موفق شناخته می‌شوند و هنگامی که نام آنها در معرفی یک فیلم ذکر می‌شود، مخاطبان را به خود جذب می‌کند.

داستان فیلم عملیات فورچن نیرنگ جنگ

همانطور که در مقدمه اشاره شد، این فیلم یک اثر جاسوسی، اکشن و کمدی است. داستان این فیلم حول شخصیت “اورسون فورچون”، یک جاسوس بزرگ و تیمش می‌چرخد که برای انجام ماموریتی مهم، بزرگترین ستاره سینمای هالیوود به نام “دنی فرانچسکو” را به خدمت می‌گیرند. دنی به عنوان یک متخصص اسلحه باید به آنها کمک کند تا در یک ماموریت مخفی، گرگ سیمونز، دلال اسلحه بزرگ و میلیاردر، را دستگیر کنند. این دلال اسلحه از یک فناوری جدید تسلیحاتی مرگبار برای تهدید نظم جهانی استفاده می‌کند که در نتیجه، جهان با یک تهدید جدید مواجه می‌شود.

تاریخ اکران فیلم عملیات فورچن نیرنگ جنگ

فیلم “عملیات فورچن نیرنگ جنگ” از ژانر‌های اکشن، کمدی و هیجانی است. این فیلم در تاریخ 4 ژانویه 2023 (14 دی 1401) به صورت جهانی اکران شد و همچنین در 12 مارس 2023 (21 اسفند 1401) در آمریکا منتشر خواهد شد. مدت زمان این فیلم تقریباً 114 دقیقه است.

بازیگران فیلم عملیات فورچون 2023

جیسون استاتهام (Jason Statham)، بازیگر انگلیسی، در تاریخ 26 ژوئیه 1967 (4 مرداد 1346) به دنیا آمد. او از دوران جوانی به هنرهای رزمی چینی، کیک‌بوکسینگ و کاراته علاقه‌مند بود و همچنین فوتبالیست و غواص بود. پس از مدتی که به عنوان مدل فعالیت می‌کرد، فرصت بازی در فیلم “Lock, Stock and Two Smoking Barrels” (1998) را از کارگردان گای ریچی دریافت کرد. امروزه او یکی از چهره‌های معروف و شناخته شده در فیلم‌های اکشن به حساب می‌آید.

4.8/5 - (19 امتیاز)