معرفی فیلم جیغ 6

با توجه به فروش پیش‌بینی شده، انتظار می‌رود که این فیلم در آخر هفته افتتاحیه خود، فروشی بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون دلار داشته باشد. اگر فروش این فیلم از ۳۴٫۷ میلیون دلار در هفته افتتاحیه‌اش بیشتر باشد، به این معنی است که این فیلم توانسته است رکورد فیلم “جیغ ۳” را بشکند. در حال حاضر، فیلم “جیغ ۳” به عنوان پرفروش‌ترین فیلم از این مجموعه در هفته افتتاحیه دارای رکورد است. در این فیلم بازیگران معروفی ازجمله جنا اورتگا، کورتنی کاکس و ملیسا باررا نقش آفرینی کرده اند.

نشان بدهنده موفقیت قسمت پنجم این سری فیلم، که در سال گذشته به روی پرده رفت، بوده است. این فیلم در روز اکران خود موفق به فروش ۳.۵ میلیون دلاری شده و در هفته اول اکران، فروشی به ارزش ۳۰ میلیون دلار را تجربه کرده است. این نتایج نشان می‌دهد که این فیلم نسبت به قسمت پیشین خود، به شدت موفق‌تر عمل کرده است.

اکران فیلم جیغ 6

در حال حاضر، اطلاعات دقیقی درباره زمان انتشار این فیلم در اینترنت در دسترس نیست.در روز اکران فیلم‌های مجموعه “جیغ” با نام “جیغ شش” (Scream VI 2023)، با فروش موفقیت‌آمیز به ارزش ۵٫۷ میلیون دلار در باکس آفیس، این فیلم به عنوان یکی از پرسودترین اثرها مطرح شد. در طول مدت پیش از اکران، تبلیغات فراوانی برای این فیلم انجام شده بود و همه منتظر بودند ببینند که آیا این فیلم با توجه به حجم بالای تبلیغات، توانسته تماشاگران بسیاری را به خود جذب کند و در باکس آفیس با موفقیت فروش خوبی داشته باشد یا خیر.

اما با توجه به فروش موفق در روز اول، به نظر می‌رسد که تبلیغات به خوبی عمل کرده‌اند و مجموعه فیلم‌های “جیغ” با ششمین قسمتش توانسته با فروش پرسودی به نقطه‌ای مثبت دست پیدا کند و تماشاچیان بسیاری را به خود جذب کند.

4.9/5 - (19 امتیاز)