معرفی فیلم از شب بترس

فیلم از شب بترس یا Fear the Night 2023 داستان هشت زن را روایت می‌کند که برای شرکت در یک مهمانی، به خانه‌ای در یک مزرعه‌ی دورافتاده در تپه‌های کالیفرنیا می‌آیند. اما به زودی مهمانی آن‌ها تبدیل به کابوسی ترسناک می‌شود؛ زیرا حمله گروهی از مزاحمان نقابدار محل جشن را احاطه کرده‌اند و به سمت خانه و مهمانان تیراندازی می‌کنند.

در این وضعیت ناگوار، یک کهنه‌سرباز جنگ به نام تس (با بازی مگی کیو) وارد عمل می‌شود و کنترل اوضاع را به دست می‌گیرد. او سعی می‌کند با متحد شدن تمام افراد حاضر در مهمانی، برای نجات خود و زنده ماندن در طول شب مبارزه کنند و با گروه مزاحمان نقابدار مقابله کنند. فیلم از شب بترس با جریان هیجان‌انگیز و ترسناک خود، مخاطبان را به سراسر ماجراجویی هیجان‌انگیزی می‌برد.

درباره فیلم از شب بترس

فیلم از شب بترس (Fear the Night) اثری اکشن، معمایی و هیجان انگیز از کشور آمریکا است که در سال 2023 توسط کارگردان نیل لابیت (Neil LaBute) ساخته شده است. این فیلم توسط سه شرکت تولیدی BondIt Media Capital، Buffalo 8 Productions و Quiver Distribution تولید شده و فیلمنامه آن نیز توسط نیل لابیت نوشته شده است. در این فیلم هنرمندانی همچون مگی کیو، کت فاستر، جیمز کارپینلو، جیا کرواتین، هایدی کوان، کرستین لی، ایتو آقایر، تراویس همر، لیث والشلگر، کیلین دورل جونز، تریسا گری، روشنی شوکلا، ویلیام راث و سایر هنرمندان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نیل لابیت که یک نمایشنامه‌ نویس، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و هنرپیشه آمریکایی است، در کارگردانی فیلم‌های معروفی همچون “تسخیر”، “پرستار بتی”، “مرد حصیری”، “لیک ویو تراس”، “خانه‌ای در تاریکی” و “مرگ در مراسم خاکسپاری” تجربه دارد.

فیلم از شب بترس ابتدا در تاریخ 21 جولای 2023 میلادی توسط کمپانی Quiver Distribution در سینماهای کشور آمریکا، توسط کمپانی MVK در سینماهای کشور روسیه و توسط کمپانی Blue Swan Entertainment در سینماهای کشور ایتالیا به نمایش درآمد. سپس توسط کمپانی Highland Film Group (HFG) در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها به صورت همزمان و اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم از شب بترس به صورت مشترک برعهده کریستین آکرمن، اریک برنر، جنیفر ام بیرن، تایلر گولد، لری گرینبرگ، متیو هلدرمن، لوکاس جاراک، بری مایروویتز، جف ساکمن و لوک تیلور بوده است و تدوین و ویرایش آن کاری از وینسنت اف. ولش انجام شده است. همچنین فیلمبرداری آن نیز توسط راجیر استوفرز انجام شده است.

4.1/5 - (43 امتیاز)