معرفی فیلم خجالت نکش ۲

فیلم خجالت نکش ۲ که به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شده است، دنباله‌ای بر فیلم خجالت نکش محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در سینماهای ایران اکران شد و سپس به صورت یک مینی سریال ۸ قسمتی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.از دیگر فیلم های کمدی و جذاب فیلم تگزاس 3 را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

در این فیلم، احمد مهران‌فر و شبنم مقدمی نقش‌های اصلی قنبر و صنم را ایفا می‌کنند. داستان فیلم به ماجراهای جدیدی در زندگی این زوج می‌پردازد که با تولد نوزادی جدید و تلاش برای پنهان کردن این وضعیت از دیگران همراه است. در قسمت دوم، ترکیب بازیگران نقش فرزندان و عروس‌های قنبر و صنم تغییر کرده و بازیگرانی نظیر بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی و میثاق جمشیدی نیز حضور دارند.

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است. همچنین، کارگردان و نویسنده فیلم رضا مقصودی به همراه افرا جورابلو داستان فیلم را نوشته‌اند .

داستان فیلم خجالت نکش ۲

فیلم خجالت نکش ۲ که با نام “جدایی قنبر از صنم” نیز شناخته می‌شود، ادامه‌ای بر فیلم خجالت نکش محصول سال ۱۳۹۶ است. داستان این فیلم درباره قنبر (با بازی احمد مهران‌فر) و صنم (با بازی شبنم مقدمی) است که با چالش‌های جدیدی در زندگی مشترک‌شان روبرو می‌شوند. در قسمت دوم این فیلم، قنبر و صنم پس از تجربه بچه‌دار شدن در سنین میان‌سالی، با ماجراهای تازه و شوخی‌های بامزه‌ای روبرو می‌شوند که لحظات طنزی را برای مخاطبان خلق می‌کند.

فیلم خجالت نکش ۲ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در سینماهای ایران اکران شد و پس از آن به صورت یک مینی سریال ۸ قسمتی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. از بازیگران دیگر این فیلم می‌توان به بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، میثاق جمشیدی، سعید امیرسلیمانی و شادی احدی‌فر اشاره کرد .

نقد فیلم خجالت نکش ۲

فیلم خجالت نکش ۲ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی ادامه‌ای بر فیلم خجالت نکش محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ اکران شد و توانست در دو روز ابتدایی نمایش خود به فروش قابل توجهی دست یابد. داستان فیلم همچنان حول محور قنبر (با بازی احمد مهران‌فر) و صنم (با بازی شبنم مقدمی) می‌چرخد و به ماجراهای جدیدی که این زوج با آن مواجه می‌شوند، می‌پردازد .

در این قسمت، ترکیب بازیگران نقش فرزندان و عروس‌های قنبر و صنم تغییر کرده و بازیگرانی نظیر بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، میثاق جمشیدی و سعید امیرسلیمانی به فیلم اضافه شده‌اند. داستان فیلم همچنان با تم کمدی و طنز همراه است و به موضوعاتی مانند تصمیم قنبر برای بچه‌دار شدن و چالش‌های پیرامون آن می‌پردازد .

منتقدان به فیلم خجالت نکش ۲ نقدهای متفاوتی داشته‌اند. برخی از آن‌ها از شوخی‌ها و طنز فیلم تمجید کرده‌اند و آن را ادامه‌ای موفق بر قسمت اول دانسته‌اند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که تغییر ترکیب بازیگران و تکراری شدن برخی از موضوعات می‌تواند از جذابیت فیلم بکاهد .

بازیگران فیلم خجالت نکش ۲

فیلم خجالت نکش ۲ با عنوان “جدایی قنبر از صنم” به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ اکران شد و داستان آن ادامه‌ای بر ماجراهای قسمت اول است.

بازیگران اصلی فیلم:
شبنم مقدمی در نقش صنم
احمد مهران‌فر در نقش قنبر
بازیگران جدید و دیگر نقش‌ها:
بهاره کیان‌افشار
بهرنگ علوی
میثاق جمشیدی
سعید امیرسلیمانی
شادی احدی‌فر در نقش شهربانو
مازیار مهرگان

Rate this movies