معرفی فیلم آینه بغل

فیلم “آینه بغل” به کارگردانی اقایان منوچهر هادی، منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی در سال 96 به ژانر کمدی و اجتماعی تهیه شد و برای نخستین بار در همان سال از سینماهای کشور به روی پرده رفت. اکنون خبر به دست آمده که این فیلم قرار است از شبکه تلوزیونی پخش شود، به همین مناسبت، ما در اینجا به خلاصه داستان، زمان پخش و معرفی بازیگران این فیلم می‌پردازیم.

خلاصه فیلم آینه بغل

فیلم آینه بغل، داستان پسری به نام مرتضی (با بازی جواد عزتی) را روایت می‌کند که به عنوان نگهبان در یک تعمیرگاه کار می‌کند. به مناسبت سالگرد نامزدیشان، او ماشینی گران قیمت را از گاراژ ماشین به امانت می‌گیرد تا چند ساعتی را با نامزدش، مهناز (با بازی نازنین بیاتی)، به خوشی سپری کنند. اما هنگامی که مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی به خارج می‌رود و مهناز در ماشین نشسته است، ناگهان ماشین شهرداری به آینه بغل ماشین آن‌ها برخورد می‌کند و آینه ماشین گران قیمت به هم می‌خورد و خسارت زیادی به آن وارد می‌شود.

اکنون، مرتضی و نامزدش که در آستانه مراسم عروسی‌شان هستند، مجبورند به صاحب ماشن خسارت بدهند. آن‌ها برای عذرخواهی به منزل بزرگ و زیبای شاهرخ (با بازی محمدرضا گلزار) می‌روند. اما شاهرخ، که صاحب مازاراتی است، در ازای خسارت از مرتضی و مهناز توقع دیگری دارد تا خسارت را جبران کنند. این اتفاقات، در چارچوب داستان فیلم “آینه بغل” اتفاق می‌افتد و به جذابیت و پیچیدگی داستان اضافه می‌کند.

بازیگران فیلم آینه بغل

محمدرضا گلزار یک هنرمند چند‌گانه است، بازیگر، مجری، خواننده و مدل. او در سال 1379 تجربه بازیگری را برای اولین بار در فیلم “سام و نرگس” داشت. علاوه بر این، همراه با همایون نصیری و دیگران، گروه موسیقی “دارکوب” را تأسیس کرد.

جواد عزتی یک بازیگر مشهور است که در فیلم‌های پرفروشی مانند “آینه بغل”، “لاتاری” و “ماجرای نیمروز” نقش‌های برجسته‌ای ایفا کرده است. با بازی در کنار عطاران در فیلم “هزارپا”، به طرز قابل توجهی، رکورد فروش فیلم در ایران را به دست آورد.

یکتا ناصر با بازی در سریال “گل‌های کاغذی” شهرت یافت و پس از آن در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز نقش ایفا کرد. اما وارد حوزه سینما شد و با بازی در فیلم “ساقی” مشغول به کار شد.

نازنین بیاتی با بازی در فیلم “دربند” و درخشش در آن، نامزد جایزه‌ی سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد.

مه‌لقا باقری بیش از 12 سال است که به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت می‌کند و در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته است.

4.1/5 - (33 امتیاز)